Δευτέρα 17 Ιουν, 2019 | Επικοινωνία
trans gif

Την ερχόμενη Δευτέρα η ηγεσία της ΟΛΤΕΚ συναντιέται με τον Διευθυντή Τεχνικής Εκπαίδευσης

  11/02/2019 19:34
Την ερχόμενη Δευτέρα η ηγεσία της ΟΛΤΕΚ συναντιέται με τον Διευθυντή Τεχνικής Εκπαίδευσης

Την ερχόμενη Δευτέρα η ηγεσία της ΟΛΤΕΚ συναντιέται με τον Διευθυντή Τεχνικής Εκπαίδευσης

  11/02/2019 19:34
Την ερχόμενη Δευτέρα, 18 Φεβρουαρίου, η ηγεσία της ΟΛΤΕΚ θα έχει συνάντηση με τον Διευθυντή Μέσης Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Ηλία Μαρκάτζιη, σε συνέχεια της συνάντησης που είχε με τον Υπουργό Παιδείας και Πολιτισμού, Κώστα Χαμπιαούρη, δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο Πρόεδρος της ΟΛΤΕΚ Παναγιώτης Λυσάνδρου .  
 
Σε ερώτηση ποια θέματα θα βρίσκονται στην ατζέντα της συνάντησης, ο κ. Λυσάνδρου είπε ότι στην ατζέντα της συνάντησης θα βρίσκονται τα νέα αναλυτικά προγράμματα και η συγγραφή αντίστοιχων βιβλίων και άλλου εκπαιδευτικού υλικού, η στελέχωση της Διεύθυνσης Μέσης Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΔΜΤΕΕΚ), δεδομένου του μεγάλου φόρτου εργασίας που προκύπτει από την πολυπλοκότητα της ΔΜΤΕΕΚ.
 
Κατά τη συνάντηση, συνέχισε, θα συζητήσουν και τους πέντε πυλώνες της τεχνικής εκπαίδευσης, δηλαδή την πρωινή φοίτηση, το σύστημα μαθητείας, τις εσπερινές τεχνικές σχολές, την Δια βίου μάθηση, και τα ΜΙΕΕΚ.
 
«Δεδομένων όλων αυτών των πυλώνων υπάρχει ανάγκη επιπλέον στελέχωσης της ΔΜΤΕΕΚ, και ήδη η Διεύθυνση δεν είναι καν στελεχωμένη για την πρωινή φοίτηση», συμπλήρωσε.
 
Ο Πρόεδρος της ΟΛΤΕΚ ανέφερε, επίσης, ότι με τον κ. Μαρκάτζιη θα συζητήσουν, επίσης, την  διασύνδεση με την αγορά εργασίας, την συνεργασία με την ΑνΑΔ , την ασφάλεια και  υγεία στις τεχνικές σχολές με έμφαση στα εργαστήρια, την στελέχωση των εσπερινών τεχνικών σχολών, οι οποίες δεν διαθέτουν καν Διευθυντή σε αντίθεση με όλα τα άλλα εσπερινά λύκεια και γυμνάσια.
 
«Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η τεχνική εκπαίδευση είναι πολύπλοκο θέμα λόγω και των πολλών πυλώνων αλλά και των πολλών διαφορετικών θεμάτων- αντικειμένων που ασχολείται, αλλά και το ότι τα αντικείμενα αυτά, όλα ανεξαιρέτως, διαφοροποιούνται με πολύ μεγάλη ταχύτητα. Και αυτό το πράγμα καθιστά πολύπλοκο και δύσκολο το έργο της τεχνικής εκπαίδευσης και δεν πρέπει να γίνεται σύγκριση με τις άλλες δύο βαθμίδες. Έχει πολύ διαφορετικές απαιτήσεις η τεχνική εκπαίδευση», κατέληξε.  
 
Πίσω στην αρχή της σελίδας