Αυτούσια η πρόταση των εκπαιδευτικών για τις εξετάσεις τετραμήνων
19:35 - 19 Ιανουαρίου 2019
Παρά το γεγονός ότι η θέση των καθηγητών για μη εφαρμογή των εξετάσεων τετράμηνων παραμένει αμετάβλητη, η ΟΕΛΜΕΚ προχώρησε στην ετοιμασία δικής της πρότασης, που αποβλέπει στη διαμόρφωση ενός ολιστικού συστήματος αξιολόγησης του μαθητή.
Η πρόταση αξιοποιεί, σύμφωνα με τους καθηγητές, θετικά στοιχεία της πρότασης που κατατέθηκε με από το Υπουργείο Παιδείας και αποτρέπει τις αρνητικές παρενέργειες που είναι δεδομένο ότι θα προκύψουν από την εφαρμογή της διπλής εξεταστικής περιόδου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:Αυτές είναι οι διαφοροποιούμενες προτάσεις γονέων και εκπαιδευτικών για τα τετράμηνα
Σύμφωνα με τα όσα αναγράφει το εισαγωγικό σημείωμα της πρότασης που ετοίμασαν οι καθηγητές, αυτή θα αφορά σε πρώτη φάση το Λύκειο και ακολούθως θα επεκταθεί και στο Γυμνάσιο, αφού αξιολογηθεί πρώτα η εφαρμογή της στις τρεις τάξεις του Λυκείου και περιλαμβάνει όλες τις μορφές αξιολόγησης με βάση τον σκοπό της αξιολόγησης (διαμορφωτική και τελική), ανάλογα με τον χρόνο διεξαγωγής της (αρχική διαγνωστική, συντρέχουσα, τελική) και σε σχέση με τα μέσα που χρησιμοποιούνται (γραπτή, προφορική ή/και άλλη).
Η πρόταση της ΟΕΛΜΕΚ, για τα τετράμηνα τα οποία συνάδουν με το Σύστημα Αξιολόγησης του μαθητή προτείνει τα εξής:
Αυτούσια η πρόταση: