«Ο διασυρμός των εκπαιδευτικών πρέπει να βρει ανάχωμα στην ΠΟΕΔ»
12:57 - 04 Νοεμβρίου 2018
Είναι ξεκάθαρο πια σε όλους «πως το Δημόσιο Σχολείο και ο εκπαιδευτικός έχει μπει στο μικροσκόπιο της καχυποψίας, της μικροψυχίας και της άκριτης αμφισβήτησης», αναφέρει, σε ανακοίνωση της, η Ανεξάρτητη Κίνηση Δασκάλων και Νηπιαγωγών – ΑκίΔΑ.
Σημειώνει ότι είναι, επίσης, ξεκάθαρο «πως ο διασυρμός του δασκάλου, της νηπιαγωγού, του ειδικού εκπαιδευτικού υποθάλπεται κι ενορχηστρώνεται από συγκεκριμένης αντίληψης κέντρα και υλοποιείται από πολίτες που ανερυθρίαστα, θεωρούν ότι πάντα έχουν δίκαιο, και οι οποίοι ρίχνουν λάσπη είτε μέσα από ανώνυμα τηλεφωνήματα στο ΥΠΠ είτε μέσα στο χάος του διαδικτύου, χωρίς να υπάρχει κανένας μηχανισμός να τους ελέγξει και να τους θέσει μπροστά στην ευθύνη των λεγόμενων τους».
Η ΑΚίΔΑ αναφέρει ότι μόνο ένα δρόμο βλέπει «για αναχαίτιση της εχθρικής αυτής τάσης και στάσης απέναντι στο δημόσιο, ανθρωποκεντρικό σχολείο, το οποίο αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα για κάθε παιδί να το απολαμβάνει: Το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού και η Κυβέρνηση να σταθεί υποστηρικτικά προς τη λειτουργία του, τη θέση του σχολείου στην κοινωνία και με δικαιοκρισία απέναντι στα όσα συμβαίνουν».
«Η ΠΟΕΔ, δε, έχει υποχρέωση να το θέσει ως άμεση προτεραιότητα της. Ο διασυρμός των εκπαιδευτικών πρέπει να βρει ανάχωμα την Οργάνωση του με πρακτικές απτές και άμεσης εφαρμογής. Επιβάλλεται να στηρίξει νομικά και συνδικαλιστικά κάθε μέλος της απέναντι σε όλη αυτή την εντεινόμενη κατάσταση, που τελικός αποδέκτης των αρνητικών συνεπειών της είναι ο ίδιος ο μαθητής», καταλήγει.
Σημειώνει ότι είναι, επίσης, ξεκάθαρο «πως ο διασυρμός του δασκάλου, της νηπιαγωγού, του ειδικού εκπαιδευτικού υποθάλπεται κι ενορχηστρώνεται από συγκεκριμένης αντίληψης κέντρα και υλοποιείται από πολίτες που ανερυθρίαστα, θεωρούν ότι πάντα έχουν δίκαιο, και οι οποίοι ρίχνουν λάσπη είτε μέσα από ανώνυμα τηλεφωνήματα στο ΥΠΠ είτε μέσα στο χάος του διαδικτύου, χωρίς να υπάρχει κανένας μηχανισμός να τους ελέγξει και να τους θέσει μπροστά στην ευθύνη των λεγόμενων τους».
Η ΑΚίΔΑ αναφέρει ότι μόνο ένα δρόμο βλέπει «για αναχαίτιση της εχθρικής αυτής τάσης και στάσης απέναντι στο δημόσιο, ανθρωποκεντρικό σχολείο, το οποίο αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα για κάθε παιδί να το απολαμβάνει: Το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού και η Κυβέρνηση να σταθεί υποστηρικτικά προς τη λειτουργία του, τη θέση του σχολείου στην κοινωνία και με δικαιοκρισία απέναντι στα όσα συμβαίνουν».
«Η ΠΟΕΔ, δε, έχει υποχρέωση να το θέσει ως άμεση προτεραιότητα της. Ο διασυρμός των εκπαιδευτικών πρέπει να βρει ανάχωμα την Οργάνωση του με πρακτικές απτές και άμεσης εφαρμογής. Επιβάλλεται να στηρίξει νομικά και συνδικαλιστικά κάθε μέλος της απέναντι σε όλη αυτή την εντεινόμενη κατάσταση, που τελικός αποδέκτης των αρνητικών συνεπειών της είναι ο ίδιος ο μαθητής», καταλήγει.