Παίρνουν πίσω τα χρήματά τους οι επιβάτες των ακυρωθείσων πτήσεων

Κανένας από τους επιβάτες της Cobalt που έκοψε εισιτήριο για να τα ταξιδέψει και η πτήση του δεν θα πραγματοποιηθεί ως αποτέλεσμα του λουκέτου της εταιρείας, δεν πρόκειται να χάσει τα χρήματά του.
 
Όπως ανέφεραν στον REPORTER άριστα ενημερωμένες πηγές, τα χρήματα για την αγορά εισιτηρίου-μια διαδικασία που πλέον στην ολότητά της γίνεται μόνο ηλεκτρονικά-, καταλήγουν σε συγκεκριμένο λογαριασμό και ακολούθως, μετά την πραγματοποίηση της πτήσης, στην εταιρεία.
 
Συνεπώς, όπως εξηγούν οι ίδιες πηγές, δεδομένου ότι οι πτήσεις έχουν ακυρωθεί, τα χρήματα θα επιστραφούν στον λογαριασμό του κάθε πελάτη μέσω της πιστωτικής κάρτας με την οποία προέβη στην αγορά του εισιτηρίου του. Κάτι που, όπως επισήμανε, είναι απλώς θέμα χρόνου.      
 
Τονίζεται πως το πιο πάνω αφορά πτήσεις που δεν πραγματοποιήθηκαν, και όχι επιβάτες που ήδη ταξίδεψαν και παραμένουν «εγκλωβισμένοι», είτε στην Κύπρο είτε σε οποιαδήποτε άλλη χώρα.
 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Cobalt: Το παρασκήνιο πριν το λουκέτο και οι αποζημιώσεις
 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Το φιλμ της τελευταίας πτήσης… Έξω φρενών ταξιδιώτες, στους δρόμους υπάλληλοι
 
Ανακοίνωση της Τρ. Κύπρου
Σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε, η Τράπεζα Κύπρου εξηγεί τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσουν όσοι πελάτες  αγόρασαν αεροπορικά εισιτήρια της Cobalt με οποιαδήποτε κάρτα της Τράπεζας Κύπρου και η ημερομηνία της πτήσης τους είναι μεταγενέστερη της 17/10/2018, υποδεικνύοντας πως έχουν δικαίωμα επιστροφής χρημάτων.
 
Στην ανακοίνωσή της η Τράπεζα Κύπρου αναφέρει τα εξής:
 
Ανακοίνωση της Τρ. Κύπρου
Σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε η Τράπεζα Κύπρου εξηγεί τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσουν όσοι πελάτες της αγόρασαν αεροπορικά εισιτήρια της Cobalt με οποιαδήποτε κάρτα της Τράπεζας Κύπρου και η ημερομηνία της πτήσης τους είναι μεταγενέστερη της 17/10/2018, υποδεικνύοντας πως έχουν δικαίωμα επιστροφής χρημάτων.
 
Στην ανακοίνωσή της η Τράπεζα Κύπρου αναφέρει τα εξής:
 

«Όσοι πελάτες αγόρασαν αεροπορικά εισιτήρια της Cobalt με οποιαδήποτε κάρτα της Τράπεζας Κύπρου και η ημερομηνία της πτήσης τους είναι μεταγενέστερη της 17/10/2018 έχουν δικαίωμα επιστροφής χρημάτων .
 
Ενημερωθείτε πιο κάτω για την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε.
 
Διαδικασία Αμφισβητούμενης/ων Συναλλαγής/ων
 
Για υποβολή αιτήματος για αμφισβητούμενη/ες συναλλαγή/ών που πραγματοποιήθηκε/αν με κάρτα της Τράπεζας Κύπρου Δημόσια Εταιρεία ΛΤΔ (Τράπεζα), παρακαλείστε όπως  ακολουθήσετε την πιο κάτω διαδικασία:
 
1. Εκτυπώσετε το έντυπο «Επιστολή Αμφισβητούμενης Συναλλαγής».
 
2. Συμπληρώσετε το έντυπο με τις πιο κάτω απαιτούμενες πληροφορίες:
 
*Ονοματεπώνυμο / Αρ. Κάρτας / Αρ. Κινητού Τηλεφώνου (για ενημέρωση σχετικά με την αμφισβήτησή σας)
 
*Αμφισβητούμενη/ες συναλλαγή/ες (όπως παρουσιάζεται/ονται στην κατάσταση λογαριασμού) - (Ημερομηνία / Ποσό / Όνομα Εμπόρου)
 
*Υπογραφή Κατόχου Κάρτας και Ημερομηνία
 
Απαραίτητη η επισύναψη αντίγραφου αεροπορικού εισιτηρίου
 
3. Αποστείλετε όλα τα έγγραφα με οποιοδήποτε από τους πιο κάτω τρόπους:
 
*Με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail) στο: chargeback@bankofcyprus.com
 
*Με παράδοση σε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας.
 
Για τα αιτήματα τα οποία παραλαμβάνονται μέσω του email, η Τράπεζα θα σας αποστέλλει αυτόματο μήνυμα επιβεβαίωσης παραλαβής του αιτήματος για αμφισβητούμενη/ες συναλλαγή/ών».
 
Η Ελληνική Τράπεζα
Η Ελληνική Τράπεζα ανακοίνωσε ότι έχει δημιουργήσει ειδική σελίδα για όλους τους πελάτες που έχουν αγοράσει εισιτήρια απευθείας από την Cobalt χρησιμοποιώντας κάρτα της Ελληνικής Τράπεζας για ταξίδι που δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί/πραγματοποιηθεί.
 
Το σχετικό link είναι  https://www.hellenicbank.com/portalserver/hb-en-portal/el/about-us/news--insights/latest-news/cobalt
 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Επιβάτες σε απόγνωση-Πότε και γιατί δικαιούνται αποζημίωση

Δειτε Επισης

Βροχή και καταιγίδα στο μενού του καιρού-Στους 26 βαθμούς Κελσίου η θερμοκρασία
Ενισχυτικά μαθήματα εκμάθησης Ελληνικών χρειάζονται 1100 παιδιά στην εκπαίδευση
Αρχές του 2025 η ψηφιοποίηση των αιτήσεων φοιτητικής μέριμνας-Το χρονοδιάγραμμα του ΥΠΟΙΚ
Επανέρχεται με επιστολή προς Υφ. Πρόνοιας για το Πασχαλινό Επίδομα η ΕΚΥΣΥ
Βαφεάδης: Δεν έχει ληφθεί η εγγυητική για Λιμάνι και Μαρίνα Λάρνακας
Αισιοδοξία Κουμή για αντίστοιχες επιδόσεις στις τουριστικές αφίξεις με το 2023 παρά τις προκλήσεις
Ζητά από υποψήφιους δέσμευση για προώθηση των αιτημάτων της ΟΠΑΚ
Τροποποίηση κανονισμού ΕΕ για προστασία καταναλωτών, ζητά ο ΓΔ του Υπ. Ενέργειας
Μισοάδειο βλέπουν το ποτήρι μονογονιοί, πολύτεκνοι και συνταξιούχοι-Θέτουν σειρά αιτημάτων στο τραπέζι
Μιχαηλίδου: Έμφαση στην προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα των παιδιών