Τεκμηριωμένη απάντηση στο αίτημα για κλιματιστικά στις τάξεις ζητά η Α.ΚΙ.ΔΑ

Την ορθολογιστική τεκμηριωμένη απάντηση στο αίτημα εκπαιδευτικών, γονέων και παιδιών για τοποθέτηση κλιματιστικών σε σχολικές αίθουσες, μέσα από μελέτη με επιστημονικά, σύγχρονα εργαλεία της όλης κατάσταση, όπως διαμορφώνεται στις νέες κλιματικές συνθήκες και διαμόρφωση υπεύθυνης πολιτικής θέσης τόσο από τον Υπουργό Παιδείας όσο και ευρύτερα από την Κυβέρνηση, ζητά, σε ανακοίνωσή της, η Ανεξάρτητη Κίνηση Δασκάλων και Νηπιαγωγών (Α.ΚΙ.ΔΑ)  
 
«Είναι οι Τεχνικές Υπηρεσίες που διαμορφώνουν πολιτική στο Υπουργείο Παιδείας;», διερωτάται η Κίνηση.
 
Αναφορικά με τη δημόσια τοποθέτηση του Διευθυντή των Τεχνικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού για ακαταλληλότητα των κλιματιστικών στις Αίθουσες Διδασκαλίας στα Δημοτικά Σχολεία, στα Δημόσια Νηπιαγωγεία και τα Ειδικά Σχολεία, η Α.ΚΙ.ΔΑ αναφέρει ότι για χρόνια απαγόρευαν την τοποθέτηση ανεμιστήρων στις αίθουσες διδασκαλίας.
 
«Όταν κάποιοι Σύνδεσμοι Γονέων τους αγνόησαν και συνεργάστηκαν με τις Σχολικές Εφορείες (μπορεί και όχι) και με τις Διευθύνσεις των σχολείων (και καλά έκαναν στην προκειμένη περίπτωση) και τοποθέτησαν ανεμιστήρες σε τάξεις, δημιουργώντας προηγούμενο, οι Τεχνικές Υπηρεσίες του Υπουργείο Παιδείας αναγκάστηκαν να παραδεχτούν πως όχι μόνο δεν τεκμαίρεται η απαγόρευση, αλλά επιβάλλεται να τοποθετηθούν οι ανεμιστήρες τοίχου. Και εγένετο πολιτική θέση του Υπουργείο Παιδείας. Όταν λένε ότι απαγορεύονται τα κλιματιστικά ας εξηγηθεί στους πολίτες γιατί επιτρέπεται η εγκατάσταση τους, πέρα των γραφείων, σε εργαστήρια, Αίθουσες Ειδικής Εκπαίδευσης, λυόμενες αίθουσες διδασκαλίας, Αίθουσες Πολλαπλής Χρήσης και όχι στις αίθουσες διδασκαλίας», προσθέτει.
 
Αναφέρει, επίσης, ότι κάτι παρόμοιο έγινε με τα στέγαστρα στην αυλή, πάνω από κομμάτι του υπαίθριου χώρου ή από γήπεδα καλαθόσφαιρας, ότι επέτρεψαν μετά από πολλές προσπάθειες την εγκατάσταση συστήματος κεντρικής θέρμανσης, αλλά «σε καμιά περίπτωση, όμως, δεν εκπόνησαν, έστω, μακροπρόθεσμο σχεδιασμό για ενίσχυση των υφιστάμενων σχολικών κτιρίων με θερμομόνωση ή διπλά τζάμια στα παράθυρα και τις πόρτες»  
 
ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

«Η Άσσια βίωσε το μίσος των κατακτητών»-Σύντομα παραδίδεται το μνημείο Πεσόντων
Ενισχυτικά μαθήματα εκμάθησης Ελληνικών χρειάζονται 1100 παιδιά στην εκπαίδευση
Αρχές του 2025 η ψηφιοποίηση των αιτήσεων φοιτητικής μέριμνας-Το χρονοδιάγραμμα του ΥΠΟΙΚ
Επανέρχεται με επιστολή προς Υφ. Πρόνοιας για το Πασχαλινό Επίδομα η ΕΚΥΣΥ
Βαφεάδης: Δεν έχει ληφθεί η εγγυητική για Λιμάνι και Μαρίνα Λάρνακας
Αισιοδοξία Κουμή για αντίστοιχες επιδόσεις στις τουριστικές αφίξεις με το 2023 παρά τις προκλήσεις
Ζητά από υποψήφιους δέσμευση για προώθηση των αιτημάτων της ΟΠΑΚ
Τροποποίηση κανονισμού ΕΕ για προστασία καταναλωτών, ζητά ο ΓΔ του Υπ. Ενέργειας
Μισοάδειο βλέπουν το ποτήρι μονογονιοί, πολύτεκνοι και συνταξιούχοι-Θέτουν σειρά αιτημάτων στο τραπέζι
Μιχαηλίδου: Έμφαση στην προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα των παιδιών