Fashion Retail: Η στρατηγική για να καινοτομήσετε!
19:00 - 19 Νοεμβρίου 2017
Η σύγχρονη επιτακτική παρουσία του διαδικτύου έχουν επηρεάσει σε σημαντικότατο βαθμό το Λιανεμπόριο της Μόδας. Μια φορά κι έναν καιρό, γεμίσαμε πολλές μάρκες μαζί κάτω από μια στέγη και γεννήθηκε το εμπορικό κέντρο. Σήμερα, οι πελάτες ξέρουν καλύτερα και απαιτούν περισσότερα. Πώς μπορούμε να αντεπεξέλθουμε στην απαιτητικότητα του σημερινού καταναλωτή αλλά και στην αγορά που προσπαθεί να ανακάμψει από την κρίση; Το “3rd Fashion Retail Summit” που παρουσιάζει ο Όμιλος G.A.P. Vassilopoulos στις 22 Νοεμβρίου στο ξενοδοχείο Hilton Park, Λευκωσία, αναλύει τις νέες στρατηγικές ανάπτυξης οι οποίες αποτελούν εχέγγυο επιβίωσης για τις επιχειρήσεις και τους λιανέμπορους που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της Μόδας.
Το Συνέδριο φιλοξενεί διεθνούς εμβέλειας ομιλητές με πολύχρονη εμπειρία στον τομέα του Λιανικού Εμπορίου και της Μόδας, οι οποίοι προέρχονται από πολύ γνωστά brands, όπως Ally, Convert Group, Holition, H&M, M&S, MED, Mezoura.com και Time Inc. Όλοι τους, μαιτρ του είδους, έρχονται για να αναλύσουν τις τάσεις στην αγορά της Μόδας. Ειδικότερα όμως, φέτος θα είναι μαζί μας ο Michel Koch, συναίτερος στη Re_Set και πρώην CMO στην TIME inc UK, μία από τις μεγαλύτερες επώνυμες εταιρίες πολυμέσων παγκοσμίως, φτάνοντας πάνω από 130 εκατομμύρια ανθρώπους κάθε μήνα σε πολλαπλές πλατφόρμες. Ο Michel είναι πρωτοπόρος στον τομέα της ψηφιακής τεχνολογίας και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ξεκίνησε την καριέρα του ως νέος διευθυντής των μέσων ενημέρωσης στη Sony Music και από τότε ήταν σε ανώτερες εκτελεστικές θέσεις με διεθνείς λιανοπωλητές. Έχει ισχυρό υπόβαθρο στο λιανεμπόριο μόδας σε ολόκληρη την Ευρώπη (Quelle, Camaïeu Marks & Spencer) ως πολυκαναλικός διευθυντής. Είναι συνεργάτης στη RE_SET, μια συμβουλευτική εταιρεία στρατηγικών μετασχηματισμών η οποία συνεργάζεται με πελάτες σε επίπεδο διοικητικών συμβουλίων στην ΕΕ. Θα μας μιλήσει για τις καινοτομίες στο λιανεμπόριο μόδας όπως και τις σημαντικές εξελίξεις του 2017. Θα αναλύσει πώς μπορείτε να καινοτομήσετε και εσείς και πως μπορούν τα καταστήματα και οι επιχειρήσεις σας να προσαρμοστούν, να μεταμορφωθούν και να αναπτυχθούν. Για όποιον ενδιαφέρεται να μάθει περισσότερα, κοπιάστε Summit!
Περαιτέρω, το θεματολόγιο του συνεδρίου συμπεριλαμβάνει θέματα όπως τις παγκόσμιες τάσεις στο χώρο του Λιανικού Εμπορίου Μόδας, το μέλλον της Υψηλής Μόδας το marketing ενός επιτυχημένου brand, το εξατομικευμένο user-experience, το πολυπρόσωπο προφίλ του σύγχρονου καταναλωτή Μόδας, τη ψηφιακή αλληλεπίδραση ουσίας, καθώς και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της βιομηχανίας Μόδας.
Το συνέδριο απευθύνεται σε Γενικούς κι Εμπορικούς Διευθυντές, Διευθύνοντες Συμβούλους, Διευθυντές Μάρκετινγκ, Υπεύθυνους καταστήματος, καθώς και εξειδικευμένα στελέχη που δραστηριοποιούνται στο Εμπόριο Μόδας.
Η είσοδος στο συνέδριο είναι ελεύθερη, απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής. Για το link πατήστε εδώ: https://www.imhbusiness.com/el/3rd-fashion-retail-summit#εγγραφη
Πληροφορίες συνεδρίου
Οργανωτής: IMH
Κύριος Χορηγός: G.A.P. Vassilopoulos Group
Χορηγοί μέχρι τώρα: Carte, Gloria Jean's Coffees, JCC Payment Systems, KPMG Cyprus, OJO Sunglasses και Powersoft Computer Solutions
Χορηγός Κοκτέιλ: Photos Photiades
Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό IΝ Βusiness, Celebrity News, REPORTER
Για περισσότερες πληροφορίες: IMH, τηλέφωνο: 22505555,
ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com
Το Συνέδριο φιλοξενεί διεθνούς εμβέλειας ομιλητές με πολύχρονη εμπειρία στον τομέα του Λιανικού Εμπορίου και της Μόδας, οι οποίοι προέρχονται από πολύ γνωστά brands, όπως Ally, Convert Group, Holition, H&M, M&S, MED, Mezoura.com και Time Inc. Όλοι τους, μαιτρ του είδους, έρχονται για να αναλύσουν τις τάσεις στην αγορά της Μόδας. Ειδικότερα όμως, φέτος θα είναι μαζί μας ο Michel Koch, συναίτερος στη Re_Set και πρώην CMO στην TIME inc UK, μία από τις μεγαλύτερες επώνυμες εταιρίες πολυμέσων παγκοσμίως, φτάνοντας πάνω από 130 εκατομμύρια ανθρώπους κάθε μήνα σε πολλαπλές πλατφόρμες. Ο Michel είναι πρωτοπόρος στον τομέα της ψηφιακής τεχνολογίας και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ξεκίνησε την καριέρα του ως νέος διευθυντής των μέσων ενημέρωσης στη Sony Music και από τότε ήταν σε ανώτερες εκτελεστικές θέσεις με διεθνείς λιανοπωλητές. Έχει ισχυρό υπόβαθρο στο λιανεμπόριο μόδας σε ολόκληρη την Ευρώπη (Quelle, Camaïeu Marks & Spencer) ως πολυκαναλικός διευθυντής. Είναι συνεργάτης στη RE_SET, μια συμβουλευτική εταιρεία στρατηγικών μετασχηματισμών η οποία συνεργάζεται με πελάτες σε επίπεδο διοικητικών συμβουλίων στην ΕΕ. Θα μας μιλήσει για τις καινοτομίες στο λιανεμπόριο μόδας όπως και τις σημαντικές εξελίξεις του 2017. Θα αναλύσει πώς μπορείτε να καινοτομήσετε και εσείς και πως μπορούν τα καταστήματα και οι επιχειρήσεις σας να προσαρμοστούν, να μεταμορφωθούν και να αναπτυχθούν. Για όποιον ενδιαφέρεται να μάθει περισσότερα, κοπιάστε Summit!
Περαιτέρω, το θεματολόγιο του συνεδρίου συμπεριλαμβάνει θέματα όπως τις παγκόσμιες τάσεις στο χώρο του Λιανικού Εμπορίου Μόδας, το μέλλον της Υψηλής Μόδας το marketing ενός επιτυχημένου brand, το εξατομικευμένο user-experience, το πολυπρόσωπο προφίλ του σύγχρονου καταναλωτή Μόδας, τη ψηφιακή αλληλεπίδραση ουσίας, καθώς και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της βιομηχανίας Μόδας.
Το συνέδριο απευθύνεται σε Γενικούς κι Εμπορικούς Διευθυντές, Διευθύνοντες Συμβούλους, Διευθυντές Μάρκετινγκ, Υπεύθυνους καταστήματος, καθώς και εξειδικευμένα στελέχη που δραστηριοποιούνται στο Εμπόριο Μόδας.
Η είσοδος στο συνέδριο είναι ελεύθερη, απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής. Για το link πατήστε εδώ: https://www.imhbusiness.com/el/3rd-fashion-retail-summit#εγγραφη
Πληροφορίες συνεδρίου
Οργανωτής: IMH
Κύριος Χορηγός: G.A.P. Vassilopoulos Group
Χορηγοί μέχρι τώρα: Carte, Gloria Jean's Coffees, JCC Payment Systems, KPMG Cyprus, OJO Sunglasses και Powersoft Computer Solutions
Χορηγός Κοκτέιλ: Photos Photiades
Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό IΝ Βusiness, Celebrity News, REPORTER
Για περισσότερες πληροφορίες: IMH, τηλέφωνο: 22505555,
ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com