Τετάρτη 22 Νοε, 2017 | Επικοινωνία
trans gif

Η Μόδα στο μέλλον… Πώς να προβλέψεις την αγορά

  14/11/2017 17:57
Η Μόδα στο μέλλον… Πώς να προβλέψεις την αγορά

Η Μόδα στο μέλλον… Πώς να προβλέψεις την αγορά

  14/11/2017 17:57
Έχει επέλθει κορεσμός άραγε στο Λιανικό Εμπόριο στον κλάδο της Μόδας; Μια φορά κι έναν καιρό, γεμίσαμε πολλές μάρκες μαζί κάτω από μια στέγη και γεννήθηκε το εμπορικό κέντρο. Σήμερα, οι πελάτες ξέρουν καλύτερα και απαιτούν περισσότερα. Πώς μπορούμε να αντεπεξέλθουμε στην απαιτητικότητα του σημερινού καταναλωτή αλλά και στην αγορά που προσπαθεί να ανακάμψει από την κρίση; Το “3rd Fashion Retail Summit” που παρουσιάζει ο Όμιλος G.A.P. Vassilopoulos στις 22 Νοεμβρίου στο ξενοδοχείο Hilton Park, Λευκωσία, αναλύει τις νέες στρατηγικές ανάπτυξης οι οποίες αποτελούν εχέγγυο επιβίωσης για τις επιχειρήσεις και τους λιανέμπορους που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της Μόδας.

Το Συνέδριο φιλοξενεί διεθνούς εμβέλειας ομιλητές με πολύχρονη εμπειρία στον τομέα του Λιανικού Εμπορίου και της Μόδας, οι οποίοι προέρχονται από πολύ γνωστά brands, όπως Ally, Convert Group, Holition, H&M, M&S, MED, Mezoura.com και Time Inc. Όλοι τους, μαιτρ του είδους, έρχονται για να αναλύσουν τις τάσεις στην αγορά της Μόδας. Φέτος το συνέδριο μας θα ταξιδέψει στο μέλλον, ειδικότερα στο μέλλον της μόδας και του λιανικού εμπορίου. Γι αυτό θα μας μιλήσει η Chief Futurist της Holition, Karinna Nobbs. H Karinna, είναι ανεξάρτητη ακαδημαϊκός, και συγγραφέας η οποία έχει δώσει διαλέξεις για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της βιομηχανίας μόδας στο London College of Fashion, Conde Nast College of Fashion and Design, AMFI, ESCP Business School, Antwerp Management School and Parsons New York. Επί του παρόντος, συνεργάζεται με την υβριδική εταιρεία δημιουργικής τεχνολογίας Holition, όπου οδηγεί στην διορατικότητα και τη στρατηγική και στο συνέδριο θα μας μιλήσει για το πώς να προβλέπουμε τη θέλει ο καταναλωτής πριν ακόμη να το ξέρει ο ίδιος. Για όποιον ενδιαφέρεται να μάθει περισσότερα, κοπιάστε Summit!

Περαιτέρω, το θεματολόγιο του συνεδρίου συμπεριλαμβάνει θέματα όπως τις παγκόσμιες τάσεις στο χώρο του Λιανικού Εμπορίου Μόδας, το μέλλον της Υψηλής Μόδας το marketing ενός επιτυχημένου brand, το εξατομικευμένο user-experience, το πολυπρόσωπο προφίλ του σύγχρονου καταναλωτή Μόδας, τη ψηφιακή αλληλεπίδραση ουσίας, καθώς και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της βιομηχανίας Μόδας.

Το συνέδριο απευθύνεται σε Γενικούς κι Εμπορικούς Διευθυντές, Διευθύνοντες Συμβούλους, Διευθυντές Μάρκετινγκ, Υπεύθυνους καταστήματος, καθώς και εξειδικευμένα στελέχη που δραστηριοποιούνται στο Εμπόριο Μόδας.

Η είσοδος είναι ελεύθερη- Απαραίτητη η εγγραφή

Πληροφορίες συνεδρίου
Οργανωτής: IMH
Κύριος Χορηγός: G.A.P. Vassilopoulos Group
Χορηγοί μέχρι τώρα: Carte, Gloria Jean's Coffees, JCC Payment Systems, KPMG Cyprus, OJO Sunglasses και Powersoft Computer Solutions
Χορηγός Κοκτέιλ: Photos Photiades
Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό IΝ Βusiness, Celebrity News, REPORTER
Για περισσότερες πληροφορίες: IMH, τηλέφωνο: 22505555,
ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com
 
Πίσω στην αρχή της σελίδας