Μειώνονται τα τέλη κυκλοφορίας στα παλιά μονοκάμπινα και διπλοκάμπινα πετρελαιοκίνητα

Με 41 ψήφους υπέρ και δύο κατά (Οικολόγοι) η Ολομέλεια της Βουλής ψήφισε σε νόμο την πρόταση νόμου που κατατέθηκε από τα κόμματα, ΑΚΕΛ, ΔΗΚΟ, ΕΔΕΚ για μείωση των τελών κυκλοφορίας από 1η Ιανουαρίου 2018 σε παλαιά μονοκάμπινα και διπλοκάμπινα πετρελαιοκίνητα οχήματα μεγάλου κυβισμού μέχρι 2850cc,
 
Σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Μεταφορών Γιώργο Προκοπίου, τα τέλη θα μειωθούν από 10 σεντ ανά κυβικό εκατοστό (CC), σε 7 σεντ ανά κυβικό (CC). Οπως αναφέρεται στη έκθεση της Επιτροπής Μεταφορών, η συνολική μείωση των εσόδων του κράτους από την υιοθέτηση των προνοιών της πρότασης νόμου αναμένεται να ανέλθει γύρω στα €4 εκ. το χρόνο.
 
Μιλώντας ενώπιον της Ολομέλειας της Βουλής ο κ. Προκοπίου είπε ότι ο νόμος που ψηφίστηκε θα άρει μια αδικία που υπάρχει σε βάρος των ιδιοκτητών αυτών των οχημάτων, η πλειοψηφία των οποίων ανήκει στα μεσαία και χαμηλά στρώματα και είναι γεωργοί και κτηνοτρόφοι.
 
Υπενθύμισε ότι το ψηλό τέλος κυκλοφορίας επιβλήθηκε, επειδή όταν αυτό τέθηκε, η τιμή του πετρελαίου κίνησης ήταν πολύ χαμηλότερη σε σχέση με την τιμή της βενζίνης. Πρόσθεσε ότι τώρα η τιμή του πετρελαίου και της βενζίνης έχουν ελάχιστη διαφορά ωστόσο τα ψηλά τέλη κυκλοφορίας έμειναν.

Δειτε Επισης

Ζητά μόνιμες λύσεις στα προβλήματά των συνταξιούχων η ΕΚΥΣΥ
Στελέχωση των σχολείων με επιμελητές συζήτησαν ΑΣΔΥΚ και Υπουργείο Παιδείας
Κρούει τον κώδωνα του κινδύνου η Πνευμονολογική Εταιρεία-«Κίνδυνος για ευάλωτες ομάδες η σκόνη»
Οι Υπηρεσίες Εφημερίας Προσωπικού Ιατρού κατά τα Σαββατοκύριακα
Ζητούν έρευνα και απόδοση ευθυνών οι συντεχνίες ΡΙΚ για την μη έγκαιρη καταβολή μισθών
Παρουσίασε το σχέδιο με τις 50 δράσεις για την κοινωνική ένταξη των μεταναστών ο ΥΠΕΣ
Διεξάγεται για 49η συνεχή χρονιά η πορεία Χριστοδούλας
Πρόστιμα 80,000 ευρώ σε παροχείς για καταχρήσεις στο ΓεΣΥ-Πέραν των 350 διερευνήσεων
Την Κυριακή η αλλαγή της ώρας-Πάνε τα ρολόγια μία ώρα μπροστά
Δίωρη στάση εργασίας από τους χαμηλόμισθους της ΙΣΟΤΗΤΑΣ-Φωνές για στασιμότητα στην ανέλιξη