Μύθοι και αλήθειες πίσω από το γέμισμα του ρεζερβουάρ στο βενζινάδικο

Συχνά πυκνά στο διαδίκτυο κυκλοφορούν τα λεγόμενα… tips για το γέμισμα του αυτοκινήτου που θα εξασφαλίσουν στους καταναλωτές οικονομία. Ωστόσο πολλές φορές πολλά από αυτά δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Πιο κάτω ακολουθούν αυτά που όντως ισχύουν και αν τα προσέξουμε θα έχουμε οικονομία.

Aλήθειες

Ποιότητα καυσίμων
Σύμφωνα με τις πετρελαϊκές εταιρίες σημαντικό ρόλο στην απόδοση του αυτοκινήτου και την εξοικονόμηση παίζει η ποιότητα των καυσίμων.  Οι εταιρίες χρησιμοποιούν βελτιωτικά χημικά για καλύτερη απόδοση στα καύσιμα. Από εκεί και πέρα επαφίεται στους καταναλωτές να επιλέξουν ποια εταιρία θα εμπιστευθούν.

«Όλα τα λεφτά» η οδήγηση
Ότι κι να κάνει ο καταναλωτής για να εξοικονομήσει καύσιμα, αν το οδήγημα του είναι άγριο και απότομο τότε πολύ σύντομα θα ξαναπάει στο πρατήριο. Η νευρική οδήγηση προκαλεί μεγαλύτερη κατανάλωση απ΄ ότι μπορείτε να φανταστείτε.

Η συντήρηση το κλειδί
Μια καλά συντηρημένη μηχανή κάνει καλύτερη καύση του καυσίμου.

Πριν αγοράσετε αυτοκίνητο
Η αγορά αυτοκινήτου για τον καθένα είναι μια υπόθεση στην οποία θα παίξει ρόλο το καλό design, η ιπποδύναμη και η τιμή. Όμως θα ήταν σοφότερο στα κριτήρια του αγοραστή να συμπεριλαμβάνεται και πόσο οικονομικό είναι. Το Υπουργείο ενέργειας ετοίμασε ένα κατάλογο στον οποίο μπορείτε να δείτε τα πιο οικονομικά αυτοκίνητα.

Μύθοι

Η ώρα παίζει ρόλο
Ο πρώτος και αρκετά διαδεδομένος μύθος λέει πως βενζίνη πρέπει να βάζουμε τις πρωινές ώρες που η θερμοκρασία είναι χαμηλότερη. Ο μύθος λέει πως επειδή στα πρατήρια οι δεξαμενές είναι υπόγειες, άρα όσο πιο κρύο είναι το έδαφος, τόσο μεγαλύτερη είναι η πυκνότητα του καυσίμου. Αν γεμίσεις απόγευμα ή βράδυ, το λίτρο σου δεν θα είναι ακριβώς ένα λίτρο.

Αυτό δεν φαίνεται να ισχύει στην πραγματικότητα αφού οι δεξαμενές των καυσίμων προστατεύονται από διπλά τοιχώματα. Η διαφορά αν υπάρχει είναι τόσο μικρή που δεν μπορεί καν να υπολογιστεί, ειδικά αν αναλογιστούμε τις μικρές ποσότητες που βάζουμε στα ντεπόζιτα των αυτοκινήτων μας. Αυτό συμβαίνει μόνο όταν τα φορτία με τα καύσιμα φτάνουν στο λιμάνι και από τις δεξαμενές του πλοίου θα μεταφερθούν στις δεξαμενές των εταιριών. Εκεί με ειδική εξίσωση υπολογίζεται η διαφορά της μάζας της βενζίνης λόγω της θερμοκρασίας.

Ανακατεύουν τα καύσιμα
Ένας άλλος μύθος αναφέρει πως αν δούμε βυτιοφόρο στο βενζινάδικο που πάμε να μην γεμίσουμε από εκεί γιατί πολύ πιθανό τα καύσιμα να έχουν ανακατευτεί με παλαιότερα.
Αυτό και να γίνεται δεν έχει καμία σημασία αφού και τα παλαιότερα καύσιμα κάνουν το ίδιο καλά τη δουλειά τους. Σύμφωνα με τους ειδικούς δεν παίζει ρόλο αν τα καύσιμα που βρίσκονται στις δεξαμενές των πρατηρίων είναι μιας ή δύο εβδομάδων.
  

Δειτε Επισης

Διατάχθηκαν επιχειρήσεις αυξημένων ελέγχων για τις λαμπρατζιές-Έκκληση σε γονείς για να λάβουν μέτρα
«Θα δημιουργηθούν περισσότερα προβλήματα»-H απάντηση του Κρεμλίνου για τους πυραύλους από τις ΗΠΑ στην Ουκρανία
Διαμαρτυρία φοιτητών ΤΕΠΑΚ για μεταφορά μαθημάτων στην Πάφο
Κακοποιούσε σεξουαλικά τις ανήλικες και τους έλεγε είναι αναγκαίο-Η ετυμηγορία του Κακουργιοδικείου για τον προπονητή
«Το Ισραήλ παρουσίασε χάρτες στους οποίους θα ελέγχει το 20% της Λωρίδας μετά τον πόλεμο»
Ο πιο χαλαρός κροκόδειλος-Πήρε έναν υπνάκο στη ρόδα πολεμικού αεροσκάφους
Ετοιμότητα ΕΦ για παροχή βοήθειας στην ΕΕ με κάθε δυνατό τρόπο στην αντιμετώπιση κρίσεων στο μέλλον
Παραβίαση ενωσιακού δικαίου για εργοδότηση ναυαγοσωστών καταγγέλλει η Ισότητα
Aπαγόρευση χρήσης βεγγαλικών και ρίψης πυροτεχνημάτων ζητά το Terra Cypria
Έδωσε το σύνθημα για αλλαγή σελίδας στον Στρόβολο ο Τσίγκης-«Με μέθοδο και όραμα για όλους τους πολίτες»