Ο κορωνοϊος μείωσε την κατανάλωση της τσίχλας

Ο κορωνοϊός έφερε αλλαγές μέχρι και στην τσίχλα και στην ζήτησή της. Αυτό συνέβη, καθώς η πανδημία έστρεψε πολλούς ανθρώπους στις διαδικτυακές αγορές αντί να πηγαίνουν οι ίδιοι στα σούπερ μάρκετ,  όπου τα σνακ και γενικά η κατηγορία «παρορμητικών αγορών» είναι στρατηγικά τοποθετημένα στους διαδρόμους κοντά στα ταμεία.

Η Mondelez International προέβλεψε τον περασμένο μήνα «ουσιαστική μείωση» στις δραστηριότητες που αφορούν τις τσίχλες και για τα επόμενο τρίμηνο, επισημαίνονας ότι η κατηγορία αυτών των προϊόντων ανήκουν στις πλέον παρορμητικές αγορές. Σημειώνεται πως η μείωση, που σημειώθηκε το προηγούμενο τρίμηνο είναι 33.3 %!

«Οι τσίχλες καταναλώνονται περισσότερο όταν οι άνθρωποι βγαίνουν έξω και συχνά οι καταναλωτές τις αγοράζουν σε μικρά καταστήματα και μπακάλικα, πολλά από τα οποία έκλεισαν» δήλωσε αξιωματούχος της Mondelez Λούκα Ζαραμέλα.

Εν τω μεταξύ, αλλά προϊόντα της Mondelez όπως «τα μπισκότα Oreos and και η σοκολάτα τείνουν να είναι αρκετά ανθεκτικά στην ύφεση τόσο στις ανεπτυγμένες όσο και στις αναδυόμενες αγορές», τόνισε το στέλεχος της εταιρείας.

Πηγή:olivemagazine.gr

Δειτε Επισης

Ο Μπάιντεν επικύρωσε νόμους για Ουκρανία-Ισραήλ και την απαγόρευση του TikTok
Επιχείρηση Ισραήλ στον νότιο Λίβανο, προχωράει η επίθεση στη Ράφα
Συμμαχία ΕΕ για πρόληψη ελλείψεων σε κρίσιμα φάρμακα ανακοίνωσε η Κυριακίδου
Οι ΗΠΑ διαστρεβλώνουν τα «γεγονότα του 1915», υποστηρίζει το ΥΠΕΞ της Τουρκίας
Νομοθεσία για τη βελτίωση της ποιότητας του αέρα ενέκρινε το Ευρωκοινοβούλιο
Επίσημη υποδοχή Στάινμαϊερ από Ερντογάν
Τις πανευρωπαϊκές κάρτες αναπηρίας και στάθμευσης ενέκρινε το ΕΚ
Αρχίζει διαδικασία επί παραβάσει κατά της Κύπρου η Κομισιόν-Δεν εφάρμοσε κανόνες της ΕΕ για καταπολέμηση της απάτης
Υπερψηφίστηκε από το ΕΚ η Οδηγία για καταπολέμηση βίας κατά γυναικών
BINTEO: Αναστάτωση στο Λονδίνο-Άλογα κάλπαζαν ελεύθερα στο κέντρο της πόλης