Κορωνοϊός εναντίον… σαμπάνιας-Καταγράφεται δραματική πτώση στις πωλήσεις

Η σαμπάνια, το εύγευστο αυτό ποτό που έχουμε όλοι συνδυάσει με τις επίσημες περιστάσεις της ζωής μας, καταγράφει σημαντικές απώλειες κι αυτό λόγω της πανδημίας. Ναι, ο κορωνοϊός έχει επηρεάσει πολλές πτυχές της καθημερινής μας ζωής, όπως όμως όλα δείχνουν, έχει επιδράσει σημαντικά και τις πωλήσεις του αφρώδους οίνου, αφού οι δεξιώσεις, τα πάρτι και οι γάμοι έχουν πια αραιώσει σε μεγάλο βαθμό ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός.
 
Οι παραγωγοί στην ανατολική Γαλλία, έδρα της παγκόσμιας βιομηχανίας του ποτού, επισημαίνουν πως έχουν χάσει περίπου 1,7 δισεκατομμύρια ευρώ από πωλήσεις που δεν πραγματοποιήθηκαν αυτό το έτος, καθώς ο κύκλος εργασιών μειώθηκε κατά το 1/3. Οι επαγγελματίες του κλάδου υπολογίζουν παράλληλα πως περίπου 100 εκατομμύρια φιάλες θα βρίσκονται στα κελάρια τους απούλητα ως το τέλος του έτους.
 
«Βιώνουμε μια κρίση που εκτιμούμε πως είναι χειρότερη ακόμα κι από την Μεγάλη Ύφεση του 1929», δήλωσε ο Θιμπό Λε Μαλούξ από την ένωση των επαγγελματιών, που εκπροσωπεί σχεδόν 16.000 οινοποιούς. Φυσικά, τα δεδομένα ανησυχούν περισσότερο τους μικρούς παραγωγούς, οι οποίοι είναι πιο ευάλωτοι.
 
Σημαντικοί παραγωγοί όπως η Vranken-Pommery προβλέπουν πως η κρίση θα μπορούσε να διαρκέσει για χρόνια. «Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η σαμπάνια κατάφερνε να επιβιώσει σε κάθε πόλεμο», τόνισε ο Πολ Φρανσουά Βράνκεν, ιδρυτής της εταιρείας. «Σε κάθε κρίση υπήρχε κάποια διέξοδος. Αυτή την ώρα, δεν υπάρχει προοπτική, εκτός αν βρεθεί άμεσα εμβόλιο», είπε.
 
Οι επικεφαλής της επιχείρησης είπαν ότι η στρατηγική μάρκετινγκ του ποτού πρέπει να αλλάξει ώστε να μην προορίζεται μόνο για δεξιώσεις και μεγάλα γεγονότα. «Ακόμα κι αν τα μπαρ και τα νυχτερινά κέντρα παραμείνουν κλειστά για πέντε χρόνια, δεν σκοπεύουμε να χάσουμε τους πελάτες μας. Θα σημειωθούν μεγάλες αλλαγές στην στρατηγική του μάρκετινγκ που θα είναι ικανή να αναδείξει το μεγαλείο του οίνου μας», συμπλήρωσε ο ιδρυτής.
 
Η εταιρεία Selosse, που μεταξύ άλλων παράγει σαμπάνιες χωρίς πρόσθετη ζάχαρη, ελπίζει ότι η πανδημία του κορωνοϊού θα ενθαρρύνει τις σκέψεις για ένα διαφορετικό μάρκετινγκ και την αναδιάρθρωση της βιομηχανίας των πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων.
 
Οι υπεύθυνοι της εταιρείας τόνισαν επίσης πως θα ήθελαν να δουν μια πιο συνεργατική πλευρά στην παραγωγή, όπως τα κοινόχρηστα πιεστήρια κρασιού για να καλύπτεται το κόστος για τους μικρότερους παραγωγούς.
 
Πηγή: Huffington Post
 

Δειτε Επισης

Γυναίκα φυλακίστηκε επειδή τηλεφώνησε στην Άμεση Δράση περισσότερες από 2.000 φορές
Τέσσερις οι νεκροί από την πλημμύρα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα-Επιμένουν τα προβλήματα στο Ντουμπάι
BINTEO: Άνδρας αυτοπυρπολήθηκε έξω από το δικαστήριο του Τραμπ
Επανέρχεται με επιστολή προς Υφ. Πρόνοιας για το Πασχαλινό Επίδομα η ΕΚΥΣΥ
Βαφεάδης: Δεν έχει ληφθεί η εγγυητική για Λιμάνι και Μαρίνα Λάρνακας
Απορρίφθηκε αίτηση Γενικού Εισαγγελέα σε απόφαση απαλλοτρίωσης γης
Σημαντικά επιτεύγματα στην Σύνοδο Κοινοπολιτείας για Ωκεανούς
ΓΓ της Κοινοπολιτείας: Η Κύπρος πρώτη στη βιώσιμη υδατοκαλλιέργεια
Στεφάνου: Έχουμε τα εχέγγυα να κερδίσουμε το στοίχημα των εκλογών
ABC: Το Ισραήλ εκτόξευσε τρεις πυραύλους κατά της αεράμυνας πυρηνικών εγκαταστάσεων του Ιράν-Μήνυμα προς Τεχεράνη