Τετάρτη 11 Δεκ, 2019 | Επικοινωνία
trans gif

Ποια Black Friday; Οι πωλήσεις της Cyber Monday θα αγγίξουν τα 9,4 δισ. δολάρια!

  03/12/2019 11:44
Ποια Black Friday; Οι πωλήσεις της Cyber Monday θα αγγίξουν τα 9,4 δισ. δολάρια!

Ποια Black Friday; Οι πωλήσεις της Cyber Monday θα αγγίξουν τα 9,4 δισ. δολάρια!

  03/12/2019 11:44
Καλή η Black Friday κατά την οποία οι εκπτώσεις στις ΗΠΑ αγγίζουν μέχρι και -80%, ωστόσο για να αντέξει κανείς να κάνει τις αγορές του εκείνη τη μέρα, χρειάζεται ειδικές... ικανότητες, καθώς το «ποδοπάτημα» είναι πολύ συχνό φαινόμενο.

Τι θα έλεγε κανείς, όμως, αν του δινόταν η ευκαιρία να βρει τις ίδιες τιμές από τον υπολογιστή του, καθισμένος άνετα στον καναπέ του; Κάτι τέτοιο φαίνεται να σκέφτηκαν όσοι επέλεξαν να κάνουν τις αγορές τους τη Cyber Monday, τη Δευτέρα μετά τη Black Friday, οι πωλήσεις της οποία εκτιμάται ότι θα πλησιάσουν τα 9,4 δισεκατομμύρια δολάρια στις ΗΠΑ καταγράφοντας νέο ρεκόρ.

Οι χθεσινές πωλήσεις φαίνεται ότι ενισχύθηκαν από τον όγκο πωλήσεων που έγιναν στην διάρκεια του Σαββατοκύριακου μετά την Black Friday, ενώ ενισχύθηκαν από τις πρόωρες προσφορές, αλλά και την κάλυψη του κόστους μεταφοράς των προϊόντων από τους εμπόρους.

Οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων είχαν περίπου μία περίοδο ενός μηνός στην οποία πρόσφεραν χαμηλότερες τιμές, καθώς προσπαθούσαν να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των αγοραστών για το Σαββατοκύριακο μετά την Black Friday.

Η φετινή περίοδος των προσφορών στις ΗΠΑ είναι κατά έξι ημέρες συντομότερη σε σύγκριση με πέρσι, καθώς η Ημέρα των Ευχαριστιών εορτάστηκε πιο αργά.

72,1 δισ. δολάρια ξοδεύτηκαν για τις αγορές μέσω διαδικτύου τον προηγούμενο μήνα

Η Adobe Analytics προέβλεψε ότι ποσά 72,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων ξοδεύτηκαν για τις αγορές μέσω διαδικτύου τον προηγούμενο μήνα, με την λεγόμενη Cyber Monday, που αποτελεί την ημέρα για την αμερικανική οικονομία με τον μεγαλύτερο όγκο αγορών μέσω του διαδικτύου, να έχει καταγράψει πωλήσεις 473 εκατομμυρίων δολαρίων μέχρι τις 09:00 το πρωί (ώρα Ανατολικής Ακτής) την ίδια ημέρα.

Τόσο η Amazon.com Inc, όσο και οι ανταγωνιστές της (Target Corp, Wallmart), ενίσχυσαν τις υπηρεσίες τους για την μεταφορά και παράδοση προϊόντων στο εξωτερικό, ώστε αυτά να παραδοθούν στους πελάτες τους σε συντομότερο χρόνο.

“Στο τέλος της ημέρας, η Cyber Monday είναι μία Black Friday με την ίδια δυναμική, καθώς οι προσφορές άρχισαν από την προηγούμενη εβδομάδα,” δήλωσε η Κάρολ Σπάικερμαν, πρόεδρος της εταιρίας συμβούλων Spieckerman Retail.

“Οι πελάτες λιανικής έχουν πιο αποτελεσματικές δυνατότητες, ενώ οι διαδικτυακές αγορές [προϊόντων] γίνονται πιο εύκολες... Η Amazon δεν ήταν η μόνη που έκανε την κατάσταση πιο άνετη, την φετινή χρονιά...,” παρατήρησε η ίδια.
 
Πηγή:Πρώτο Θέμα
Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
 
Πίσω στην αρχή της σελίδας