The Mall of Engomi: Ριζικό lifting που θα φέρει 25 καταστήματα

Μετά την ανακαίνιση του The Mall of Cyprus, σειρά πήρε και το The Mall of Engomi. Σε εξέλιξη βρίσκεται εδώ και λίγους μήνες η αναδιαμόρφωση του γνωστού εμπορικού κέντρου στην Έγκωμη, μια διαδικασία η οποία θα φέρει ολική αλλαγή στο εμπορικό κέντρο, με την προσθήκη μεγάλου αριθμού νέων καταστημάτων. 

Διαβάστε ακόμα:
Ταμείο τραπεζικών: Μετά τις τράπεζες επένδυσε σε γη
Διαμονή από €40 σε 16 ξενοδοχεία της Λεμεσού
 
Οι εργασίες ανακατασκευής του εσωτερικού χώρου του εμπορικού κέντρου ξεκίνησαν τον προηγούμενο Ιούνιο και αναμένεται να ολοκληρωθούν τον Απρίλιο του 2021.
 
Βάσει του σχεδιασμού, στο εμπορικό κέντρο παραμένουν η υπεραγορά Σκλαβενίτης και το Super Home Center, ενώ οι υπόλοιποι χώροι θα αναδιαμορφωθούν πλήρως, έτσι ώστε να επιτευχθεί η λειτουργία 25 συνολικά καταστημάτων. Μεταξύ άλλων θα υπάρχουν καταστήματα πώλησης ειδών ένδυσης και υπόδησης, ηλεκτρονικών, ντελικατέσεν, περίπτερο κ.α., ενώ στον πρώτο όροφο θα δημιουργηθεί χώρος εστίασης (food court) στα πρότυπα άλλων εμπορικών κέντρων, στον οποίο θα περιλαμβάνονται οκτώ εστιατόρια (fast food) και καφετέριες. Αξίζει να σημειωθεί ότι θα δημιουργηθούν και τρία νέα ‘Street-Side’ εστιατόρια, ενώ στο ισόγειο θα λειτουργήσει wine bar. Το όλο εμπορικό κέντρο θα εκτείνεται σε 14.500 τ.μ.
 
 
 
Εξάλλου, σε εξέλιξη βρίσκεται αυτό το διάστημα η διαδικασία συζητήσεων με υποψήφιους ενοικιαστές (tenants) για τα καταστήματα. Όπως πληροφορείται το InBusinessNews, η ιδιοκτήτρια εταιρεία συζητά τόσο με εταιρείες, οι οποίες διαχειρίζονται γνωστά brands στην Κύπρο όσο και με brands που δεν περιλαμβάνονται σε άλλα mall, έτσι ώστε να προσφέρει και διαφορετικές επιλογές από άλλα εμπορικά κέντρα της Λευκωσίας. Στόχος είναι να δημιουργηθεί ένα ενδιαφέρον μείγμα καταστημάτων, με brands που προτιμούν οι Κύπριοι καταναλωτές αλλά και νέες επωνυμίες, οι οποίες θα προσελκύσουν ακόμα περισσότερο το ενδιαφέρον και θα προσδώσουν μια μοναδικότητα στο The Mall of Engomi. Πάντως, οι συμφωνίες αναμένεται να κλείσουν το επόμενο διάστημα, με δεδομένο το γεγονός ότι τον Φεβρουάριο, βάσει των χρονοδιαγραμμάτων, τα καταστήματα θα παραδοθούν στους tenants, για να τα διαμορφώσουν αναλόγως.  
 
Στόχος η αύξηση της επισκεψιμότητας
Η ραγδαία ανάπτυξη της Έγκωμης τα τελευταία χρόνια μπορεί να αποτελέσει μια πολύ καλή ευκαιρία για το The Mall of Engomi να πετύχει  διεύρυνση του target group των επισκεπτών του: Βρίσκεται σε μια εύρωστη, κατοικημένη περιοχή της Λευκωσίας, κοντά σε δύο μεγάλα και αναπτυσσόμενα πανεπιστήμια και φοιτητικές εστίες. Εξάλλου, η εγγύτητα με το οδόφραγμα του Αγίου Δομετίου ενισχύει ακόμα περισσότερο την γκάμα της δυνητικής πελατείας του εμπορικού κέντρου.  
 
Τα πιο πάνω δεδομένα σε συνδυασμό με την απόφαση του Oμίλου Σιακόλα να διατηρήσει μόνο ένα κατάστημα ERA σε κάθε επαρχία και συνεπώς να απελευθερώσει σημαντικό χώρο εντός του εμπορικού κέντρου συνέβαλαν στην απόφαση της Atterbury Cyprus να προχωρήσει σε ριζική αναδιαμόρφωση του The Mall of Engomi.
 
Όπως ανέφερε, εξάλλου, μιλώντας στο InBusinessNews o Γενικός Διευθυντής του Mall of Cyprus και του The Mall of Engomi, Julian Smith, η ευκαιρία για την ανάπλαση του Mall of Engomi προέκυψε στα τέλη του περασμένου έτους, μετά από αποφάσεις υπαρχόντων ενοικιαστών να προσαρμόσουν το επιχειρηματικό τους μοντέλο και να απελευθερώσουν χώρο εντός του εμπορικού κέντρου.  «Οι στόχοι μας με αυτό το έργο είναι να ενισχύσουμε την υπάρχουσα γκάμα καταστημάτων μόδας και να αυξήσουμε τις επιλογές φαγητού, καφέ και ψυχαγωγίας, ώστε να εμπλουτίσουμε την αγοραστική εμπειρία των επισκεπτών μας», σημείωσε ο κ. Smith, προσθέτοντας πως «αυτές οι δύο αναβαθμίσεις στοχεύουν να κάνουν το Mall of Engomi έναν προορισμό αγορών που απευθύνεται στα διάφορα αγοραστικά κοινά της γύρω περιοχής».
 
 
Προσελκύοντας επισκεπτες
Υπό αυτά τα δεδομένα, η εταιρεία εκτιμά ότι η ενίσχυση των επιλογών στο λιανικό εμπόριο, σε συνδυασμό την προσφορά φαγητού, καφέ και διασκέδασης θα προσελκύσει και επισκέπτες άλλων ηλικιών και κατηγοριών, αυξάνοντας σημαντικά την επισκεψιμότητα στο εμπορικό κέντρο.
 
Αξίζει να σημειωθεί πως σύμφωνα με τους υπολογισμούς της ιδιοκτήτριας εταιρείας, μετά την ανακαίνιση η επισκεψιμότητα του εμπορικού κέντρου από 1,8 εκατομμύρια το 2019, θα ανέλθει το 2021 στα 2 εκατομμύρια και το 2022 θα ξεπεράσει τα 2,5 εκατομμύρια επισκέπτες.