Παρασκευή, 21 Φεβρουαρίου, 2020 | Επικοινωνία
Facebook Header Button  Tweeter Header Button   Youtube Header Button Instagram Header Button
trans gif

Πραγματοποιήθηκε η τελετή βράβευσης για το Παγκύπριο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου του ΘΟΚ

  18/12/2019 17:37
Πραγματοποιήθηκε η τελετή βράβευσης για το Παγκύπριο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου του ΘΟΚ

Πραγματοποιήθηκε η τελετή βράβευσης για το Παγκύπριο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου του ΘΟΚ

  18/12/2019 17:37
Ο ΘΟΚ άνοιξε τη μεγάλη του σάλα, στις 17 Δεκεμβρίου 2019, για να τιμήσει τους διακριθέντες στο 32ο Παγκύπριο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου.
 
Το Φεστιβάλ διοργανώνεται κάθε χρόνο σε όλη την Ελεύθερη Κύπρο με τη συμμετοχή πέραν των 30 ερασιτεχνικών σχημάτων κάθε χρόνο, που αποτελούνται από εραστές της τέχνης του θεάτρου. Τα μέλη των ομάδων προέρχονται από διάφορες επαγγελματικές, ηλικιακές, μορφωτικές, γεωγραφικές ομάδες και έχουν ως κοινό χαρακτηριστικό την αγάπη τους για το θέατρο.
 
Στην πρώτη φάση του Φεστιβάλ παρουσιάστηκαν 37 διαφορετικές παραστάσεις από αντίστοιχα θεατρικά σχήματα παγκύπρια. Η Καλλιτεχνική Επιτροπή του Φεστιβάλ (Παντελής Άντωνας [σκηνοθέτης-ηθοποιός], Ελένη Αναστασίου [θεατρολόγος], Νάγια Καρακώστα [ηθοποιός]) έδωσε τα αποτελέσματά της αμέσως μετά το τέλος της πρώτης φάσης, στις 24 Νοεμβρίου, μαζί με την εισήγησή της για φιλοξενία τριών επιλεγμένων παραστάσεων στην Κεντρική Σκηνή του ΘΟΚ. Παρουσιάστηκαν οι εξής – σε γεμάτες αίθουσες και με το κοινό να τις καταχειροκροτεί:
 
5.12.2019 – Θεατρική Ομάδα ΑΔΩΝΗ Ιδαλίου, Παντρολογήματα, Νικολάι Γκόγκολ
12.12.2019 – Θεατρική Ομάδα Τμήματος Φυλακών, Οι Κληρονόμοι, Μιχάλη Πιτσιλλίδη
17.12.2019 – Θεατρική Ομάδα «12 και Κάτι», La Follia, Διασκευή Βαλεντίνου Κόκκινου από το έργο Δωδέκατη Νύχτα του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ
 
Αξίζει να σημειωθεί πως τα βραβεία, οι διακρίσεις και οι έπαινοι ήταν πολυάριθμα φέτος, με πολλά ειδικά βραβεία, κατά την κρίση της επιτροπής.
 
Χαρακτηριστικό της βραδιάς ήταν η μεγάλη χαρά που κυριαρχούσε στο χώρο, τόσο για την καθεχρονική συνεύρεση των συντελεστών του Φεστιβάλ, παλιών και νέων, όσο και για τις βραβεύσεις, την αναγνώριση και τη φροντίδα της Καλλιτεχνικής Επιτροπής προς τους ανθρώπους του ερασιτεχνικού θεάτρου, τη συνεχή εξέλιξη του θεσμού και τη μεγάλη σημασία που συνοδεύει όλα όσα προκύπτουν από την ενασχόληση με το θέατρο: ενσυναίσθηση, ομαδικότητα, πειθαρχία, προσοχή και κατανόηση στα λεγόμενα των άλλων, αντίληψη και πλάσιμο χαρακτήρων κ.ο.κ.
 
Το Παγκύπριο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου είναι το μεγαλύτερο θεατρικό φεστιβάλ που οργανώνεται παγκύπρια, και ίσως το μακροβιότερο, αφού μετρά 32 έτη δημιουργικής παρουσίας.
 
Βραβεύτηκαν οι ακόλουθοι:
 
ΤΙΜΗΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ (με σειρά εμφάνισης στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ):
 
1) Θεατρική Πορεία Λεμεσού, Ο Θεός της σφαγής, Γιασμίνα Ρεζά
2) Θεατρική Ομάδα «Παράβαση» Λυμπιών, Τα Πουλιά, Αριστοφάνη
3) Θεατρική Ομάδα Αντι-Δρώντες, Ο Φαντασμένος, Ανδρέα Βλασσόπουλου
4) Θεατρικό Εργαστήρι Ανοιχτού Σχολείου Δήμου Αγίου Αθανασίου, Στέλλα Κοιμήσου, Γιάννη Οικονομίδη
5) Θεατρική Ομάδα Άδωνη Ιδαλίου, Παντρολογήματα, Νικολάι Γκόγκολ
6) Θεατρική Ομάδα «12 και Κάτι», La Follia, Διασκευή Βαλεντίνου Κόκκινου από το έργο Δωδέκατη Νύχτα του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ
7) Θεατρική Ομάδα Τμήματος Φυλακών, Οι Κληρονόμοι, Μιχάλη Πιτσιλλίδη
 
ΕΙΔΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ
Α΄ Αντρικού Ρόλου (εξ ημισείας, με σειρά εμφάνισης):
1) Αντώνης Κοκωνάς για το ρόλο του Πεισθέταιρου στην παράσταση Τα Πουλιά του Αριστοφάνη (Θεατρική Ομάδα «Παράβαση» Λυμπιών)
2) Φαέθων Μιχαηλίδης για το ρόλο του Μακράντωνα στην παράσταση Οι Κληρονόμοι του Μιχάλη Πιτσιλλίδη (Θεατρική Ομάδα Τμήματος Φυλακών)
 
Β΄ Αντρικού Ρόλου:
Τάσος Αντωνίου για το ρόλο του Περικλή στην παράσταση Οι Κληρονόμοι του Μιχάλη Πιτσιλλίδη (Θεατρική Ομάδα Τμήματος Φυλακών)
 
Έπαινοι ερμηνείας αντρικών ρόλων (με σειρά εμφάνισης):
1) Παντελής Σαββίδης για τους ρόλους ΙΝΤ και Περικλή Περατικού στην παράσταση Έρεβος της Βαλεντίνας Φαίδωνος (Θεατρική Ομάδα Συνδέσμου «Ύστερα ήρθε η Άνοιξη»)
2) Mάριος Βασιλείου για το ρόλο του Πατέρα στην παράσταση Στέλλα Κοιμήσου του Γιάννη Οικονομίδη (Θεατρικό Εργαστήρι Ανοιχτού Σχολείου Δήμου Αγίου Αθανασίου)
3) Κωνσταντίνος Μιχαηλίδης για το ρόλο του Ομελέτα στην παράσταση Παντρολογήματα του Νικολάι Γκόγκολ (Θεατρική Ομάδα ΑΔΩΝΗ Ιδαλίου)
4) Αντώνης Μιτίδης για το ρόλο του Μαιτρ β΄ στην παράσταση Η Τελετή του Παύλου Μάτεσι (Θεατρική Ομάδα Περιστερώνας)
 

Α΄ Γυναικείου Ρόλου (εξ ημισείας, με σειρά εμφάνισης):
1) Ματίνα Λαμάρη στο ρόλο της Βερονίκ στην παράσταση Ο Θεός της σφαγής της Γιασμίνα Ρεζά (Θεατρική Πορεία Λεμεσού)
2) Ιωάννα Πέτρου στο ρόλο του Κεν Χάρισον στην παράσταση Ποιανού ζωή είν’ αυτή τελικά του Μπράιαν Κλαρκ (Πολιτιστικό Σωματείο Αγίων Τριμιθιάς «Το Παρασκήνιο»)
 
Β΄ Γυναικείου Ρόλου:
Χριστιάνα Μιχαήλ στο ρόλο της Ισμήνης στην παράσταση Ο Φαντασμένος του Ανδρέα Βλασσόπουλου (Θεατρική Ομάδα Αντι-Δρώντες)
 
Έπαινοι ερμηνείας γυναικείων ρόλων (με σειρά εμφάνισης):
1) Ραφαέλλα Παυλή στο ρόλο της Αντρονίκης στην παράσταση Ο Σσώγαμπρος του Φάνου Ναθαναήλ (Πολιτιστικός Όμιλος ΜΑΛΛΟΥΡΑ Αθηένου)
2) Άντρια Ευθυμίου στο ρόλο της Λουκρητίας Α΄ στην παράσταση Ζωή μετά χαμηλών πτήσεων του Αρκά (Θεατρική Ομάδα ΦΑΡΟΣ Λάρνακας)
3) Ελεάνα Βασιλείου στο ρόλο της Ιουλίας στην παράσταση Ξύπνα Βασίλη του Δημήτρη Ψαθά (Ερασιτεχνική Θεατρική Ομάδα Δήμου Λευκάρων)
 


ΕΙΔΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ
ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
Ειρήνη Παπά για το έργο Μην περιμένεις ποτέ το τελευταίο λεωφορείο (Θεατρικός Όμιλος Πάφου)


 
ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑΣ
Βαλεντίνα Φαίδωνος για την παράσταση Έρεβος (Θεατρική Ομάδα Συνδέσμου «Ύστερα ήρθε η Άνοιξη»)
 
ΕΠΑΙΝΟΣ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑΣ
Κυριάκος Κυριάκου για την παράσταση Οι Άθλιοι του Βίκτωρος Ουγκώ (Θεατρική Ομάδα Δημοτικού Πολιτιστικού Ομίλου Αθηένου)


ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΙΝΗΣΗΣ
Στη Θεατρική Ομάδα ΦΑΡΟΣ Λάρνακας για την κινησιολογία της παράστασης Ζωή μετά χαμηλών πτήσεων του Αρκά (χορογραφία, σκηνοθεσία, ερμηνείες)
 
ΒΡΑΒΕΙΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ/ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ
Σωκράτης Σωκράτους και Στυλιανός Σωκράτους για τη μουσική στην παράσταση Τα παιδιά του Κάιν του Ανδρέα Θωμόπουλου (Θεατρική Ομάδα «Παύση»)
 
ΒΡΑΒΕΙΟ ΟΜΑΔΙΚΟΤΗΤΑΣ
Πολιτιστικός Όμιλος Ακρωτηρίου

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
 
Πίσω στην αρχή της σελίδας