Εγκαινιάστηκε η έκθεση ASSEMBLAGE του Lenny Kravitz στη Νέα Υόρκη

Η έκθεση ASSEMBLAGE «Συνάθροιση» εγκαινιάστηκε στη Νέα Υόρκη σε μια αποκλειστική βραδιά στην παρουσία του Lenny Kravitz, Μ.Μ.Ε., καθώς και εξεχουσών προσωπικοτήτων, οι οποίες είναι διεθνώς διάσημες.

Μάθε όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο Celebrity News
 
Το γεγονός ότι, ο βραβευμένος με Γκράμι, Lenny Kravitz  και μέγας street style influencer, πέρα από τη μουσική, ασχολείται και με τη φωτογραφία είναι γνωστό. Αυτό που δεν είναι ωστόσο, γνωστό στο ευρύ κοινό είναι ότι ο διάσημος ρόκερ είναι Creative Director ενός όχι απλά διάσημου, αλλά ιστορικού brand, της σαμπάνιας Dom Pérignon. Κι όμως, το deal έκλεισε τον περασμένο Μάιο, με την εταιρεία να ποστάρει τα νέα στον επίσημο λογαριασμό της στο instagram.
 

Εγκαινιάζοντας τη συνεργασία, ο Lenny Kravitz  έστησε μια έκθεση φωτογραφίας (όπου εκτίθενται φωτογραφίες που τράβηξε ο ίδιος), εμπνευσμένη, όπως είπε, από το θρυλικό Studio 54 και τις glamorous μέρες της ντίσκο –στο πλαίσιο της οποίας εγκαινιάστηκε και η παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια της Dom Pérignon.
 
 
Με την ιδιότητα του καλλιτεχνικού διευθυντή και του φωτογράφου Dom Pérignon, ο Lenny Kravitz  προσκάλεσε μια ομάδα προσωπικοτήτων με εξέχοντα ταλέντα σε μια βίλα που σχεδίασε ο ίδιος στο Λος Άντζελες και στη συνέχεια απαθανάτισε έντονες στιγμές από την πρωτοπόρα αυτή συνάθροιση, που έφερε κοντά μια ομάδα από μοναδικές προσωπικότητες.

Οι φωτογραφίες που τραβήχτηκαν από τον Lenny Kravitz  συνθέτουν την ανάμνηση μιας εφήμερης και μοναδικής συνάθροισης. Οι φωτογραφίες είναι αποτέλεσμα στιγμιαίων λήψεων με τη Leica κάμερά του και εκτίθενται με έναν τρόπο που αναδεικνύει τις απότομες αντιθέσεις μέσω των οποίων απαθανατίζεται η έντονη και ξεχωριστή προσωπικότητα του κάθε ταλέντου. 
 

Η επιτυχία της συγκεκριμένης εκδήλωσης έγινε κατορθωτή χάρη στο αστείρευτο πνεύμα συνεργασίας που ενώνει τον Οίκο Dom Pérignon με τις αμερικανικές ομάδες.

H νέα διαφημιστική καμπάνια της Dom Pérignon αποτυπώνεται στο πιο φιλόδοξο προωθητικό πλάνο που θα μπορούσε ποτέ να ζητήσει. Μια 360 μοιρών επένδυση, περιλαμβάνει διαφήμιση σε εξωτερικές πινακίδες,  σε ψηφιακή, καθώς και σε έντυπη μορφή.
 
 
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο ίδιος ο  Lenny Kravitz:
 
«Η Dom Pérignon βρίσκεται κοντά στην καρδιά μου, δημιουργώντας μια πολύ προσωπική σχέση. Η Dom Pérignon και εγώ ταυτιζόμαστε και συμφωνούμε σε μια κοινή αντίληψη: καμία έμπνευση δεν είναι ισχυρότερη από την αγάπη. Και όταν αγαπάς, θες να το πεις και να το μοιραστείς με όλον τον κόσμο».

 

Δειτε Επισης

Το «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με τη Μαρίνα Θεοδώρου 2024» συμπλήρωσε 600 χλμ προσφοράς
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για νέους “Νοιώθω Αυτοπεποίθηση”
Χαρίτα Μάντολες: Τιμητική εκδήλωση στο Δήμο Ηρακλείου Αττικής για τη γυναίκα – σύμβολο της Κύπρου
Άννα Βίσση, Ελένη Μενεγάκη, Μιμή Ντενίση και Μαρία Καβογιάννη, απαστράπτουσες στο ίδιο event
Γαλλικός αέρας στη Μαρίνα Λεμεσού με το νέο κατάστημα PAUL
Εκδήλωση για την πρεμιέρα της εκπομπής #DeFacto - Ειδική προβολη και παρουσίαση με εκλεκτούς καλεσμένους
Επιτέλους η Rodial έφτασε στην Ελλάδα!
Ήρθε το νέο clean beauty brand φαρμακείου με τον πιο αποτελεσματικό συνδυασμό επιστήμης & φύσης
Kawacom’s Ipanema Espresso για ένα χαλαρό και άκρως απολαυστικό πρωινό
Οι Φούρνοι Ζορπάς κάνουν την ευχή ενός μικρού παιδιού πραγματικότητα!