Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου, 2019 | Επικοινωνία
Facebook Header Button  Tweeter Header Button   Youtube Header Button Instagram Header Button
trans gif

O Λούης και η ομάδα του αποκαλύπτουν τα μυστικά της δημιουργικότητας τους

  15/07/2019 11:07
O Λούης και η ομάδα του αποκαλύπτουν τα μυστικά της δημιουργικότητας τους

O Λούης και η ομάδα του αποκαλύπτουν τα μυστικά της δημιουργικότητας τους

  15/07/2019 11:07

Δημιουργικότητα για την ομάδα του Louis Night Show είναι να φτιάχνουν ένα πρόγραμμα με το οποίο ο κόσμος θα περνά καλά. Το προσαρμόζουν ανάλογα με την ανταπόκριση του κοινού, στοχεύοντας σε όλο και καλύτερα αποτελέσματα.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλα τα νέα των celebrities με ένα κλικ στο Celebrity News 

Μιλώντας στο περιοδικό IN Business, οι άνθρωποι πίσω από την επιτυχημένη εκπομπή, ο κειµενογράφος & μοντέρ, Μιχάλης Αργυρού, ο παρουσιαστής, Λούης Πατσαλίδης, ο σκηνοθέτης, Κλείτος Κλείτου, καθώς και ο παραγωγός & κειμενογράφος, Ανδρέας Βασιλείου, εξηγούν ποια είναι η πηγή έμπνευσής τους, ποιο επίτευγμά τους ξεχωρίζουν, καθώς και τι χρειάζονται οι Κύπριοι για να γίνουν πιο δημιουργικοί.


Πώς διαχωρίζεται η δημιουργικότητα από την καινοτομία;

Ανδρέας Βασιλείου: Αν και η δημιουργικότητα με την καινοτομία αλληλοσυνδέονται, όταν έχουμε εφαρμογή πρωτοποριακών ιδεών, η πρώτη μπορεί να λειτουργήσει σε καθιερωμένα είδη προγραμμάτων και να τα πάει ένα βήμα παρακάτω, ενώ η δεύτερη ξεκινά πάντα με μια δημιουργική ιδέα που παίρνει σάρκα και οστά.

Από πού αντλείτε έμπνευση για να δημιουργείτε;

Μιχάλης Αργυρού: Από καθημερινές καταστάσεις στις οποίες πάντα εντοπίζουμε τα αστεία στοιχεία και φυσικά από τις ατελείωτες συζητήσεις μας είτε από κοντά είτε διαδικτυακές, με πλειάδα gifs και memes.

Ποιο ήταν, μέχρι στιγμής, το πιο δημιουργικό επαγγελματικό σας επίτευγμα;

Λούης Πατσαλίδης: Όσον αφορά την εκπομπή νομίζω είναι τα μεγάλα live shows που φτιάχνουμε στο τέλος της κάθε σεζόν. Απαιτούν πολλές δημιουργικές ιδέες και περίπλοκες ενέργειες παραγωγής για να βγουν στον αέρα.
Ανδρέας Βασιλείου: Κάθε εβδομάδα δοκιμάζουμε νέα πράγματα, κάποια δουλεύουν και κάποια όχι. Σημασία έχει ότι αναγνωρίζουμε ποια δούλεψαν όπως τα είχαμε στο μυαλό μας και όσα είχαν καταστροφικά αποτελέσματα τα… κανιβαλίζουμε μεταξύ μας με χιούμορ.

Δώστε μας μερικά παραδείγματα δουλειών που ξεχωρίζετε.

Ανδρέας Βασιλείου: Μαζί με τον Μιχάλη και τον Κλείτο εργαζόμαστε για τη σειρά, "Η Φαμίλια", φτιάχνοντας ένα κωμικό πρόγραμμα που αγαπάμε. Μαζί με τον Κλείτο θα μιλήσω για τη συμμετοχή μας στην περσινή αποστολή της Κύπρου με την Ελένη Φουρέιρα στη Eurovision. Φυσικά, οι τρεις μας - μαζί με τον Λούη - φτιάχνουμε το νούμερο ένα πρόγραμμα σε τηλεθέαση της κυπριακής τηλεόρασης. Όσο για το τέταρτο, έρχεται τον Σεπτέμβριο, μέσα από μια συνεργασία του ALPHA με την Warner Brothers.


Πώς μια καλή ιδέα σας βοήθησε κάποιο συνεργάτη σας;
Λούης Πατσαλίδης: Ετοιμάζουμε εντός του μήνα μια ενέργεια που έχει να κάνει με την εύκολη πρόσβαση ατόμων με αναπηρία, η οποία θα προβληθεί μέσα από την εκπομπή και θα καυτηριάζει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στην Κύπρο τα άτομα που βρίσκονται σε τροχοκάθισμα.
Κλείτος Κλείτου: Ξεχωρίζω τα κοινωνικά μηνύματα που πολλές φορές περνάμε μέσα από την εκπομπή και δίνουν βάση για σκέψη και προβληματισμό.

Γιατί μια εταιρεία χρειάζεται δημιουργικότητα;
Κλείτος Κλείτου: Για να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό και να προσφέρει κάτι διαφορετικό. Απαιτείται για να καθοριστεί η γραμμή μεταξύ ενός καλοφτιαγμένου προγράμματος και μιας κακής παραγωγής.

Μαθαίνεις να είσαι δημιουργικός ή είναι έμφυτο;
Ανδρέας Βασιλείου: Η δημιουργικότητα είναι έμφυτη και αναπτύσσεται σιγά - σιγά με τα χρόνια, ανάλογα με τα βιώματα που έχει κανείς από την παιδική ηλικία. Δεν μπορεί, όμως, ένας δημιουργικός άνθρωπος να προχωρήσει εάν δεν έχει την κατάλληλη, εξίσου δημιουργική ομάδα δίπλα του.

Ποια θεωρείτε την πιο δημιουργική εταιρεία και γιατί;
Κλείτος Κλείτου: Πέρα από τις πολλές δημιουργικές εταιρείες στην Κύπρο, θα πρέπει να αναφέρουμε τη δική μας περίπτωση που γνωρίζουμε καλύτερα. Ένα κανάλι, όπως ο Alpha Κύπρου, δίνει τεράστια έμφαση στη δημιουργικότητα ούτως ώστε να παράγει πρόγραμμα που να ξεχωρίζει.
Mιχάλης Αργυρού: Στο εξωτερικό θα επέλεγα την Tesla, μιας και συνδυάζει τη δημιουργικότητα με την τεχνολογική πρωτοπορία.

Ποιοι παράγοντες εμποδίζουν την παραγωγικότητα;

Λούης Πατσαλίδης: Στην περίπτωσή μας τα μόνα εμπόδια που μπορεί να υπάρξουν στη δημιουργικότητα είναι οι παρεμβάσεις και η λογοκρισία. Ευτυχώς έχουν μπει οι απαραίτητες ασφαλιστικές δικλίδες και το κανάλι δεν έκανε ποτέ καμία παρέμβαση. Η ελευθερία αυτή μας δίνει μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας.

Αποτελεί η δημιουργικότητα στρατηγική προτεραιότητα για μια εταιρεία και γιατί;

Ανδρέας Βασιλείου: Σε μερικές επιχειρήσεις η δημιουργικότητα είναι κρίσιμης σημασίας, όπως σε κανάλια, διαφημιστικά γραφεία και εταιρείες παραγωγής. Σε άλλες, όπως λογιστικά και δικηγορικά γραφεία, δεν αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα. Όλα εξαρτώνται από τη φύση των εργασιών της κάθε εταιρείας.

Είναι η δημιουργικότητα χαρακτηριστικό των Κυπρίων;

Λούης Πατσαλίδης: Φυσικά! Είναι πολλοί οι ταλαντούχοι άνθρωποι στον τόπο μας και ακόμα περισσότεροι οι νέοι επαγγελματίες, που επιστρέφουν από τις σπουδές τους και φέρνουν νέα στοιχεία δημιουργικότητας.

Τι χρειαζόμαστε για να γίνουμε ακόμα πιο δημιουργικοί;

Κλείτος Κλείτου: Περισσότερα κίνητρα και… σκιρτήματα. Να παρακολουθούμε τις τάσεις στο εξωτερικό και να εφαρμόζουμε νέες, δικές μας ιδέες.
Λούης Πατσαλίδης: Πάνω απ’ όλα χρειαζόμαστε δυνατές ομάδες που να έχουν κοινό τρόπο σκέψης, για να μπορούν να οδηγήσουν κάθε ιδέα σε άλλο επίπεδο.

Έχετε ομάδες υποστήριξης;

Μιχάλης Αργυρού: Είμαστε μια μικρή και δεμένη ομάδα, η οποία όπως ανέφερε και ο Λούης, στηρίζεται σε ένα κοινό τρόπο σκέψης.
Λούης Πατσαλίδης: Επειδή, πλέον, πολλοί συνεργάτες και φίλοι μας είναι… ψιλιασμένοι για τη φύση της εκπομπής, μας στέλνουν συνεχώς μηνύματα για αστεία αποσπάσματα και μας βοηθούν.

Ποιος ο ρόλος του budget στο όλο σκηνικό της δημιουργικότητας;

Κλείτος Κλείτου: Παίζει ρόλο ούτως ώστε να υπάρχουν τα μέσα για να υλοποιηθεί μια δημιουργική ιδέα. Ας μην ξεχνάμε, όμως, ότι ένα τεράστιο budget, χωρίς μια καλή ιδέα, δεν μπορεί να πάει πουθενά.

Μπορεί με μικρό budget να έχουμε ένα φαντασμαγορικό αποτέλεσμα;

Ανδρέας Βασιλείου: Σε μια μικρή τηλεοπτική αγορά, όπως είναι η Κύπρος, αυτό είναι το καθημερινό μας δίλημμα. Ευτυχώς, όμως, έχουμε γύρω μας ορεξάτους και δημιουργικούς ανθρώπους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
 
Πίσω στην αρχή της σελίδας