Κυριακή, 17 Νοεμβρίου, 2019 | Επικοινωνία
Facebook Header Button  Tweeter Header Button   Youtube Header Button Instagram Header Button
trans gif

Τips για να χάσεις γρήγορα τα κιλά που πήρες στις γιορτές

  03/01/2017 14:53
Τips για να χάσεις γρήγορα τα κιλά που πήρες στις γιορτές

Τips για να χάσεις γρήγορα τα κιλά που πήρες στις γιορτές

  03/01/2017 14:53

Xιστούγεννα χωρίς φαγητό γίνονται; Όχι βέβαια! Τις ημέρες αυτές όλες μας του δίνουμε και καταλαβαίνει. Τα οικογενειακά τραπέζια πάνε και έρχονται και φυσικά πού να αντισταθείς στα μελομακάρονα, τους κουραμπιέδες, τις δίπλες και τα δεκάδες μεζεδάκια που περνούν από μπροστά σου;

Οι γιορτές απαιτούν φαγητό και καλοπέραση, επομένως μη μετανιώνεις για τις διατροφικές σου ατασθαλίες. Εμείς είμαστε εδώ, εξάλλου,  για να σε βοηθήσουμε να χάσεις τα 2-3 κιλά των γιορτών εύκολα και γρήγορα.

Τα παρακάτω tips είναι οι σύμμαχοί σου. Δώσε προσοχή, λοιπόν:

1. Aπόφυγε για λίγες ημέρες τα τηγανητά φαγητά και προτίμησε τα ψητά ή βραστά. Πώς αλλιώς θα ξεπρηστείς, ε; Ψητός σολομός και φιλέτο κοτόπουλο συνοδεία λαχανικών είναι οι δύο καλύτερες επιλογές για τα μεσημεριανά σου γεύματα.

2. Αποτοξίνωση χωρίς νερό δεν υφίσταται, επομένως φρόντισε να καταναλώνεις τουλάχιστον  δύο λίτρα την ημέρα. Για ακόμη καλύτερες καύσεις, μπορείς να ξεκινάς την ημέρα σου πίνοντας ένα φλιτζάνι χλιαρό νερό με λίγο λεμόνι.

3. Ξεκίνα τη μέρα σου με ένα γευστικό πρωινό, πλούσιο σε πρωτεΐνη. Τα αυγά και η βραστή γαλοπούλα, συνοδεία ''καλών'' υδατανθράκων θα σου χαρίσουν την ενέργεια που χρειάζεσαι για να ανταπεξέλθεις στις υποχρεώσεις της ημέρας. Μην ξεχνάς πως ένα καλό πρωινό θα σε κρατήσει πλήρη μέχρι το επόμενο γεύμα σου.

4. Μη μένεις νηστική για πολλές ώρες, καθώς ο οργανισμός σου σύντομα θα ξεσπάσει σε... παχυντικές τροφές. Ενδιάμεσα των βασικών γευμάτων σου φρόντιζε να καταναλώνεις σνακ χαμηλών λιπαρών όπως: φρούτα, γιαούρτι, ανάλατους ξηρούς καρπούς, μπάρες ολικής άλεσης.

5. Συνόδεψε το κυρίως γεύμα σου με σαλάτα και πολύ σύντομα θα δεις τη διαφορά πάνω σου. Καταναλώνοντας άφθονη σαλάτα χορταίνεις πολύ πιο γρήγορα και δε χρειάζεσαι μεγάλες ποσότητες από το κυρίως γεύμα σου. Πρόσεχε όμως πόσο λάδι προσθέτεις, καθώς και τις sauces που επιλέγεις.

6. Κατανάλωνε τουλάχιστον δύο μερίδες γαλακτοκομικών προϊόντων μέσα στη μέρα, προτιμώντας εκείνα που έχουν μειωμένα λιπαρά. Έρευνες έχουν δείξει πως το ασβέστιο βοηθά στην απώλεια βάρους.

7. Πρόσθεσε στα φαγητά σου τσίλι, πάπρικα, κανέλα και κουρκουμά, καθώς σύμφωνα με έρευνες ενεργοποιούν το μεταβολισμό και βοηθούν στις καύσεις.

8. Για λίγες ημέρες (τουλάχιστον) απόφυγε τη ζάχαρη και πες όχι σε... ''άλλο ένα γλυκό''. Τόσα μελομακάρονα και κουραμπιέδες έφαγες, δεν έχεις παράπονο. Αν πάλι σε πιάσει τρελή επιθυμία για γλυκό, περιορίσου σε ένα ζελέ φρούτων ή ένα παστέλι.

9. Μπορεί στις γιορτές να απήλαυσες μερικά παραπάνω ποτηράκια αλκοόλ, αλλά μάλλον ήρθε η ώρα να τα περιορίσεις, μιας και όπως ήδη γνωρίζεις σου χαρίζουν απλόχερα περιττές θερμίδες. Αν θέλεις να χάσεις βάρος θα πρέπει να βάλεις φρένο.

10. Τέλος, έχε κατά νου πως σωστή διατροφή και άσκηση πηγαίνουν μαζί. Αν θέλεις να χάσεις ακόμη πιο γρήγορα τα κιλά των Χριστουγέννων, τότε σήκω από τον καναπέ και λάβε δράση. Βγες για περπάτημα, τρέξιμο, ποδήλατο, γράψου γυμναστήριο, χορό, τένις, μποξ ή ό,τι άλλο σε εκφράζει.

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
 
Πίσω στην αρχή της σελίδας